28.07.2016
Зміни у Порядку електронного адміністрування реалізації пального
Зміни у Порядку електронного адміністрування реалізації пального
Іллінецьке відділення Немирівської ОДПІ  інформує про те, що Кабінет Міністрів України Постановою від 6 липня 2016 року № 409 вніс зміни до Порядку електронного адміністрування реалізації пального, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. №113 “Деякі питання електронного адміністрування реалізації пального”.
Новації стосуються суб’єктів господарювання, які працюють в межах договорів про спільну діяльність без утворення юридичної особи та є відповідальними за утримання та внесення податків до бюджету під час виконання договорів.
Так, до Реєстру платників акцизного податку з реалізації пального включаються наступні дані: назва договору, найменування уповноваженої особи та податковий номер, наданий такій особі під час взяття на облік вказаного договору.
Іллінецьке відділення Немирівської ОДПІ
 
 
На Вінниччині викрито потужний підпільний цех з виготовлення алкогольного фальсифікату.
Співробітниками податкової міліції Головного управління ДФС у Вінницькій області під процесуальним керівництвом прокуратури області викрито та припинено незаконне виробництво лікеро-горілчаної продукції. Підпільний цех діяв у домоволодінні мешканця Вінниччини.
Алкогольний сурогат виготовлявся в підсобних приміщеннях в антисанітарних умовах. При цьому фальсифікат розливався у тетрапакети під виглядом напоїв елітних брендів.
Одночасно співробітниками податкової міліції проведено чотири обшуки за місцями виготовлення, зберігання та реалізації незаконної продукції. В ході слідчих заходів у рамках кримінального провадження за ст. 204 Кримінального кодексу України (незаконне виготовлення, зберігання, збут підакцизних товарів) виявлено та вилучено близько 1,5 тис. літрів готової продукції, понад 900 літрів спирту, що зберігався в пластикових 200-літрових діжках, обладнання для виготовлення сурогату.
Виготовлена в кустарних умовах продукція із сировини невідомого походження реалізувалася в роздрібній мережі. Відтак, її вживання становить пряму загрозу життю та здоров’ю споживачів.
Наразі уся незаконна продукція вилучена. Триває досудове розслідування. Так от, шановні громадяни та кінцеві реалізатори алкогольних і тюитюнових виробів, чи  потрібен контроль за реалізацєю таких товарів?
Хай кожен дає  відповідь сам..
Іллінецьке відділення Немирівської ОДПІ.
 
 
Первинні документи – основа податкового обліку та звітності
Іллінецьке відділення Немирівської ОДПІ нагадує про те, що для підтвердження даних податкового обліку беруться до уваги первинні документи, складені в разі фактичного здійснення господарської операції та за наявності всіх реквізитів, передбачених чинним законодавством.
Обов’язок платників податків вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, встановлено пунктом 44.1 статті 44 Податкового кодексу.
Підтверджуючі первинні документи складаються відповідно до вимог бухгалтерського обліку, правові засади організації та ведення якого визначені Законом України від 16 липня 1999 року №996 “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”.
Первинний документ – це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Господарська операція – це дія або подія, що викликає зміни у структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення цих операцій. Первинні документи мають бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо – безпосередньо після її закінчення.
Первинні та зведені облікові документи повинні мати такі обов’язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату і місце складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис”, або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Іллінецьке віділення Немирівської ОДПІ
 
 
Це потрібно знати кожному покупцю - продаж по інтернету: реквізити касового чеку та нюанси повернення товару.
Основними нормативно-правовими актами, що регулюють правові відносини при здійсненні розрахунків з використанням Інтернету, є:
- Закон України від 06.07.1995р. № 265 “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, який є спеціальним законом.
- Закон України від 03.09.2015р. № 675 “Про електронну комерцію”, який визначає засади діяльності у сфері електронної комерції, встановлює порядок вчинення електронних правочинів із застосуванням інформаційно-телекомунікаційних систем та визначає права і обов’язки учасників відносин у сфері електронної комерції.
Суб’єкти господарювання, що використовують рекламні інтернет-сторінки для продажу товарів, робіт (послуг), мають реєструвати РРО на загальних підставах за адресою розміщення таких магазинів, а у разі доставки власною кур’єрською службою РРО реєструється на транспортний засіб, яким здійснюється доставка.
У разі проведення розрахунків з використанням електронного платіжного засобу (платіжної картки) платіжного термінала, з’єднаного або поєднаного з реєстратором розрахункових операцій, касовий чек повинен додатково містити такі обов’язкові реквізити:
ідентифікатор еквайєра та торгівця або інші реквізити, що дадуть змогу їх ідентифікувати;
ідентифікатор платіжного пристрою;
суму комісійної винагороди (у разі наявності);
вид операції;
реквізити електронного платіжного засобу (платіжної картки) (допустимі правилами безпеки платіжної системи), перед якими друкуються великі літери “ЕПЗ”;
напис “Код авт.” та код авторизації або інший код, що ідентифікує операцію в платіжній системі, крім випадків, коли правила розрахунків платіжної системи передбачають складання розрахункових документів із застосуванням електронних платіжних засобів (платіжних карток) без виконання процедур авторизації;
підпис касира та підпис держателя електронного платіжного засобу (платіжної картки) (якщо це передбачено правилами платіжної системи) в окремих рядках, перед якими друкуються відповідно написи “Касир” та “Держатель ЕПЗ”.
Необхідність вказаних реквізитів касового чека обумовлена вимогами п. 1.19 та 1.21 Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 01.06.2011 р. №174.
Порядок реєстрації видачі коштів у разі повернення товару (відмови від послуги) визначено п. 7 та 8 р. III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 р. № 417 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 19.09.2013 р. за № 1616/24148), яким передбачено, що реєстрація видачі коштів у разі повернення товару (відмови від послуги та інших випадках) або скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунку здійснюється шляхом реєстрації від’ємної суми.
Якщо сума коштів, виданих при поверненні товару чи рекомпенсації раніше оплаченої послуги перевищує 100 гривень, необхідно скласти акт про видачу коштів, в якому необхідно зазначити:
дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар (відмовляється від послуги);
відомості про товар (послугу);
суму виданих коштів;
номер, дату і час видачі розрахункового документа, який підтверджує купівлю товару (отримання послуги).
Іллінецьке відділення Немирівської ОДПІ
 
 
Як котролювати підприємців-єдинників, дохід яких перевищив 1 мільйон гривень.
Уряд затвердив порядок контролю за обсягом доходу платників єдиного податку другої і третьої груп – фізичних осіб – підприємців, досягнення якого (понад 1 млн. грн.) вимагає застосування реєстраторів розрахункових операцій. Рішення прийняте для реалізації норм Закону України “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій”.
Передбачається, що прийняття постанови від 13 липня 2016 р. №439 забезпечить єдиний механізм контролю за перевищенням платниками єдиного податку вказаного обсягу доходу, що сприятиме створенню прозорих та рівних умов здійснення підприємницької діяльності. Контроль здійснюватиметься органами фіскальної служби шляхом: використання наявних у них інформаційних ресурсів, звернень до платників податків про подання податкової інформації, проведення зустрічних звірок та перевірок відповідно до вимог Податкового кодексу України.
Згідно з Порядком, для визначення граничного обсягу доходу враховуються в сукупності усі види доходів, які отримані платником єдиного податку від провадження підприємницької діяльності протягом календарного року незалежно від обраних видів діяльності.
Іллінецьке відділення Немирівської ОДПІ

 

 

 

Схожі публікації